Postpartum Depressie

Klachtenregeling Kraamzorg Bèbè

Kraamzorg Bebe is toegewijd aan het bieden van uitstekende zorg aan jou, je baby en je familie, zowel voor als na de bevalling. We zijn er altijd voor jullie. Mocht er desondanks iets zijn waarmee je niet tevreden bent, aarzel dan niet om dit te bespreken met je kraamverzorgende. Vaak leidt een open gesprek al snel tot een oplossing. Vind je het moeilijk om je zorgen direct met je kraamverzorgende te delen? Neem dan contact met ons op via 026-7850901 en vraag naar de manager van je kraamverzorgende. We helpen je graag verder.

Een klacht indienen?

Kom je er met je kraamverzorgende of haar manager niet uit? Of heb je een andere klacht, los van onze zorg? Dan kun je een officiële klacht indienen. Dit kan op twee manieren: 

Via de mail naar info@kraamzorgbebe.nl of schriftelijk via:

Kraamzorg Bebe
T.a.v. De Klachtafdeling
Delta 1 – F 6825 ML Arnhem

Klachtenprocedure

Binnen twee werkdagen krijg je een ontvangstbevestiging, waarna de manager of hoofd afdeling je klacht in behandeling neemt.

Klachtenfuntionaris

Je kunt bij het indienen van je klacht assistentie vragen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris kan je (gratis) advies geven, helpen bij het formuleren van de klacht en bemiddelen. Om hiervan gebruik te maken, kun je contact opnemen met erisietsmisgegaan.nl. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan aan jou worden toegewezen.

Binnen een termijn van zes weken stelt de klachtenfunctionaris een oplossing voor. Als dit niet lukt en er meer onderzoek nodig is, kan de klachtenfunctionaris besluiten de termijn te verlengen met vier weken. Je wordt daarover altijd binnen zes weken geïnformeerd

Belangrijk: Schade en Aansprakelijkheid

Indien er schade is ontstaan tijdens de kraamzorgperiode, is het noodzakelijk dat je deze binnen vijf dagen na het beëindigen van de zorg melden bij Kraamzorg Bebe. Kraamzorg Bebe is niet aansprakelijk voor schade, behalve als deze het resultaat is van schuld of ernstige nalatigheid van onze kant. Bij het vaststellen van schade geldt een eigen risico van €50,- voor elke gebeurtenis. Zorg ervoor dat je alle beschadigde items bewaart, aangezien deze nodig kunnen zijn voor verdere evaluatie.